• سه شنبه ٩ آبان ١٤٠٢-١٠:٣٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٧٩٧
صادقی تذکر داد:4-188

لزوم استفاده از فناوری های نوین در راستای حمایت از تولیدات خانگی/ نقش آفرینی شهرداری به عنوان مهمترین محرک اقتصاد محلی

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران می تواند با استفاده از ظرفیت های فناورانه و بهره گیری از ظرفیت های نوین ارتباطی و هوشمند سازی فرصت ها، به عنوان محرک اقتصاد محلی، فرصت های نوینی در رابطه با شناخت بازار، نظر سنجی و بررسی دیدگاهی های مخاطبان و مشتریان و همچنین عرضه و تبلیغات مصولات تولیدی، گامی بلند در حمایت از تولیدات خانگی افراد در معرض آسیب بردارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، احمد صادقی در یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورا و در تذکری گفت: امروز انتخاب دو نفر از اعضای شورا در طرح جامع توانمند سازی زنان سرپرست خانوار در دستور کار است و لذا لازم می دانم  تذکری در خصوص اینکه شهرداری تهران با استفاده از فناوری های نوین می تواند در این عرصه تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد و به عنوان بازیگر موثر نقش ایفا کند، بیان کنم.
صادقی در ادامه گفت: شهرداری تهران با دارا بودن شبکه گسترده ارتباطی تا سطح محلات، بدنه هوشمند، متخصص و با سواد و سرمایه اجتماعی و فرهنگی در جامعه  و مقبولیت ویژه در بین نخبگان و فعالان اجتماعی و محلی می تواند به عنوان مهمترین محرک اقتصادی در حوزه اقتصاد محلی نقش آفرین باشد. 
وی افزود: اما علاوه بر موضوعات مطروحه در مصوبه شامل در اختیار قرار دادن فضای فروش و تبلیغات و محصولات خانگی، لازم است تا با بهره گیری از ظرفیت های نوین ارتباطی و هوشمند سازی فرصت ها، فرصت های نوینی در رابطه با شناخت بازار، نظر سنجی و بررسی دیدگاه های مخاطبان و مشتریان و همچنین عرضه و تبلیغات محصولات تولیدی، گامی بلند در حمایت از تولیدات خانگی افراد در معرض آسیب برداشته شود. 
صادقی افزود: امروزه با توجه به تغییر شرایط کسب و کار و ایجاد زیر ساخت های نوین می بایست شهرداری تهران نیز گام در این عرصه نهاده و با استفاده از این رویکرد نوین نسبت به ایجاد فضای رقابتی و استفاده از ابزار مختلف در این بستر مجموعه هادی و حامی برای رشد و قرار گرفتن تولید کنندگان خانگی در جایگاه مناسب فراهم آورد. 
وی خاطر نشان ساخت: ایجاد مجموعه های فناورانه و شتاب دهنده جهت حمایت از ایده های نوین سرمایه گذاری جهت رشد ایده های نو و راه اندازی سامانه ها و نرم افزارهای تلفن همراه (جمع آوری و تحلیل داده) و ایجاد زیر ساخت های معرفی، تبلیغ و فروش مستقیم محصولات با هدف فروش مستقیم و حذف واسطه ها، از مجموعه اقداماتی است که لازم است شهرداری تهران برنامه ویژه ای برای انجام آن داشته باشد.
صادقی گفت:  به همین منظور لازم است سازمان فاوا (سازمان فناوری ارتباطات و اطلاعات شهرداری تهران) به عنوان راهبر این موضوع، با سیاست گذاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وارد عرصه عمل شده و روند خدمت رسانی جهادی را تسریع نماید.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: